barndom og ungdommens faser
Hej.
Vi er igang med at skrive et bachelorprojekt omhandlende unge piger i alderen 12-15 år, hvor vi behandler hvordan (de seksualiserede) medier påvirker deres identitetsdannelse, selvopfattelse osv.
Vi mangler dog noget materiale til at kunne beskrive pigerne i denne aldersgruppe, altså hvad der karakteriserer dem og er specifikt for netop denne fase af de unge pigers liv. Er der nogle der kan være behjælpelige med det?
Vi er igang med at skrive et bachelorprojekt omhandlende unge piger i alderen 12-15 år, hvor vi behandler hvordan (de seksualiserede) medier påvirker deres identitetsdannelse, selvopfattelse osv.
Vi mangler dog noget materiale til at kunne beskrive pigerne i denne aldersgruppe, altså hvad der karakteriserer dem og er specifikt for netop denne fase af de unge pigers liv. Er der nogle der kan være behjælpelige med det?
Andre læser også
- Perspektivering og konklusion
- Fænomenologisk metode/hermeneutisk fortolkning
- Definition af kontingens
- Svag paternalisme
- Abduktion
- Habermas` teori om system og livsverden
- Generaliserbarhed ved kvalitativ metode?
- Bourdieu - Foucault; Forskel eller lighed
- Magt og viden(foucault)
- Socialkonstruktionisme versus socialkonstruktivisme
- Socialkonstruktivistisk /hermeneutisk
- Metaperspektiv?
- Hvem kender til makro- meso- og mikro begreberne?
- Deduktiv vs. induktiv
- Foucault, subjektivering/objektivering
- Ordet "perspektivering" på engelsk?
- Foucaults diskursanalyse - i en simpel udgave?
- Har jeg forstået Luhmann korrekt???
- Socialkonstruktivisme
- Forskel på paradigme og diskurs
- Moral og etik - en begrebsafklaring.
- Kritisk realisme vs. realism
- HJÆLP!!! jeg fatter ikke felt og doxa
- Sammenhæng mellem kapital og habitus
- Governmentality
- Viden - ud fra en ontologisk og epistemologisk dimension