Sex i reklamer - Hjælp!
Hej.
Jeg er igang med at skrive projekt om "Sex i reklamer", hvor jeg skriver i dansk/samfundsfag.
Jeg skal redegøre for udvalgte sociologers teorier omkring identitetsdannelse.
Er der nogen som eventuelt har nogle forslag til hvilke sociologer jeg kan bruge i mit projekt, som kan sættes i forbindelse med sex i reklamer og hvordan seksualiseringen i det offentlige rum påvirker identitetsdannelsen?
Mvh.
Kasper.
Jeg er igang med at skrive projekt om "Sex i reklamer", hvor jeg skriver i dansk/samfundsfag.
Jeg skal redegøre for udvalgte sociologers teorier omkring identitetsdannelse.
Er der nogen som eventuelt har nogle forslag til hvilke sociologer jeg kan bruge i mit projekt, som kan sættes i forbindelse med sex i reklamer og hvordan seksualiseringen i det offentlige rum påvirker identitetsdannelsen?
Mvh.
Kasper.
Andre læser også
- Perspektivering og konklusion
- Fænomenologisk metode/hermeneutisk fortolkning
- Definition af kontingens
- Svag paternalisme
- Abduktion
- Habermas` teori om system og livsverden
- Generaliserbarhed ved kvalitativ metode?
- Bourdieu - Foucault; Forskel eller lighed
- Magt og viden(foucault)
- Socialkonstruktionisme versus socialkonstruktivisme
- Socialkonstruktivistisk /hermeneutisk
- Metaperspektiv?
- Hvem kender til makro- meso- og mikro begreberne?
- Deduktiv vs. induktiv
- Foucault, subjektivering/objektivering
- Ordet "perspektivering" på engelsk?
- Foucaults diskursanalyse - i en simpel udgave?
- Har jeg forstået Luhmann korrekt???
- Socialkonstruktivisme
- Forskel på paradigme og diskurs
- Moral og etik - en begrebsafklaring.
- Kritisk realisme vs. realism
- HJÆLP!!! jeg fatter ikke felt og doxa
- Sammenhæng mellem kapital og habitus
- Governmentality
- Viden - ud fra en ontologisk og epistemologisk dimension